PSF
News: Read the news section about important information regarding site contacts.
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
PSF  >  The Lounge  >  Television & Film Discussion  >  Topic: My Little Pony: Friendship Is Magic Discussion 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: < 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 > Print
Author Topic: My Little Pony: Friendship Is Magic Discussion  (Read 32994 times)
Smiles2us
Administrator
*****
Offline Offline

Posts: 4587



Email
« Reply #615 on: 2017-04-12 16:07:09 »

I guess it went well.  If any answers are worth posting.... I can post them.
Logged
Death Blossom
Legendary Member
*******
Offline Offline

Posts: 15761


Leap'd on outta here


Email
« Reply #616 on: 2017-04-12 16:17:36 »

Or wait until a video pops up on YouTube and just link it.
Logged

Smiles2us
Administrator
*****
Offline Offline

Posts: 4587



Email
« Reply #617 on: 2017-04-12 16:36:32 »

That is even better. 
Logged
AnyPoneDrawn
Legendary Member
*******
Offline Offline

Posts: 24911


PSF Member


Email
« Reply #618 on: 2017-04-13 18:07:15 »

So apparently... something will be released MLP Movie related in two days.... just like... MasterX has been saying....
Logged
AnyPoneDrawn
Legendary Member
*******
Offline Offline

Posts: 24911


PSF Member


Email
« Reply #619 on: 2017-04-14 14:16:46 »

Season 7 premier tomorrow. :) 
Logged
1234
aka "Numbers"
Community Monitor
******
Offline Offline

Posts: 5133


WINDOWS FTW


WWW Email
« Reply #620 on: 2017-04-14 14:29:27 »

I almost forgot. :o

Can't wait to see what it'll be like. :D
Logged

Wanna know all about PSF's smileys? >>>CLICK HERE for a HUUUGE LIST<<<

Death Blossom
Legendary Member
*******
Offline Offline

Posts: 15761


Leap'd on outta here


Email
« Reply #621 on: 2017-04-14 14:53:23 »

Probably some Starlight and Trixie dick sucking to start us off.
Logged

1234
aka "Numbers"
Community Monitor
******
Offline Offline

Posts: 5133


WINDOWS FTW


WWW Email
« Reply #622 on: 2017-04-14 15:03:10 »

Starlight and Trixie are gonna suck d--? :o

That's something I gotta see. ;)
Logged

Wanna know all about PSF's smileys? >>>CLICK HERE for a HUUUGE LIST<<<

Death Blossom
Legendary Member
*******
Offline Offline

Posts: 15761


Leap'd on outta here


Email
« Reply #623 on: 2017-04-14 15:04:52 »

No, I mean the shows gonna suck their dick SUUUUPER hard for "saving Equestria" despite none of the Mane6 ever getting that >_>
Logged

1234
aka "Numbers"
Community Monitor
******
Offline Offline

Posts: 5133


WINDOWS FTW


WWW Email
« Reply #624 on: 2017-04-14 15:22:22 »

Gurl, you know I perfectly understood what you meant. ;p
Logged

Wanna know all about PSF's smileys? >>>CLICK HERE for a HUUUGE LIST<<<

Smiles2us
Administrator
*****
Offline Offline

Posts: 4587



Email
« Reply #625 on: 2017-04-14 20:29:02 »

I am really excited!  Can't wait for what this new season holds! :D
Logged
AnyPoneDrawn
Legendary Member
*******
Offline Offline

Posts: 24911


PSF Member


Email
« Reply #626 on: 2017-04-15 14:57:34 »

MasterX was right, they changed the intro logo. 
Logged
Death Blossom
Legendary Member
*******
Offline Offline

Posts: 15761


Leap'd on outta here


Email
« Reply #627 on: 2017-04-15 16:25:36 »

Hmm, fascinating. I wonder why now of all times. Did they finally change the gosh awful intro lol
Logged

Silverwing
Legendary Member
*******
Offline Offline

Posts: 17566


PSF Member


Email
« Reply #628 on: 2017-04-15 20:09:06 »

All the people who said they would change things up were right, MasterX, Darrin... me.... yep.

It wasn't a massive change, but the logo is certainly new and darker.   Same sappy song though.
Logged
Death Blossom
Legendary Member
*******
Offline Offline

Posts: 15761


Leap'd on outta here


Email
« Reply #629 on: 2017-04-15 20:09:51 »

You'd think they'd change the song. Oh well
Logged

Pages: < 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 > Print 
PSF  >  The Lounge  >  Television & Film Discussion  >  Topic: My Little Pony: Friendship Is Magic Discussion « previous next »
Jump to:  


Login with username, password and session length

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | PSF © 2014-2019